Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management spolehlivosti
Brlica, Pavel ; Hammer, Miloš (oponent) ; Řezníčková, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem managementu spolehlivosti. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti spolehlivosti, je popsán vztah spolehlivosti vzhledem ke kvalitě a detailně rozebrán systém managementu spolehlivosti. V praktické části je uveden výpočet vybraných ukazatelů spolehlivosti a sestrojena vanová křivka reálného stroje.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Uvedení výrobku na trh
BRYCHTA, Michal
Cílem diplomové práce je stanovení strategie a dílčích kroků, které jsou zapotřebí k uvedení výrobku na trh. Teoretická část definuje základní pojmy, které byly popsány na základě studia odborné literatury, vztahující se k tomuto tématu. V práci je popsána SWOT analýza, BCG matice, segmentace trhu a marketingový mix. V praktické části je zhodnocen současný stav marketingového mixu, a je poukázáno na to, jak by měl být nově správně nastaven. Dle Ansoffovy matice byla vybrána strategie rozvoj produktu. Podíl na trhu starých brilantních vodových barev se postupně snižoval, proto společnost přistoupila ke kroku, který tento produkt inovoval (sytost, rozšíření pigmentů a nový obal). Provedené změny na produktu by se měly pozitivně projevit v objemu prodaných kusů a postupného zvyšování podílu na trhu. Dále je důležité, aby se společnost držela nových dílčích kroků, které vycházejí z marketingového mixu. Klíčové je, aby společnost správně segmentovala trh. V kapitole Segmentace trhu je nově uvedeno 11 kategorií. Brilantní vodové barvy jsou nově zařazeny do kategorie Creative, která je určena pro široký segment základních uměleckých škol a kreativcům, kterým nestačí obyčejné vodové barvy a produkty z kategorie ART (profesionální produkty) jsou pro jejich použití cenově neadekvátní. Nové kroky pro uvedení výrobku na trh zahrnují náklady, které se promítnou do výpočtu bodu zvratu. Výsledná hodnota má ukázat, zda se doba návratnosti prodloužila či zkrátila.
Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
ŠVECOVÁ, Iveta
Cílem této diplomové práce je vysvětlit princip a proces životního cyklu produktu (v konkrétním podniku) a jeho vlivu na marketingová rozhodování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu, jako je marketing, informace, marketingové rozhodování, životní cyklus produktu a jeho fáze, BCG matice a marketingový mix. Praktická část začíná představením společnosti MADETA, dále pokračuje vysvětlením definice sýru, představení subjektů konkurentů MADETY, a asociací, které působí na trhu sýrů a v mlékárenství. V druhé polovině praktické části je provedena analýza životního cyklu vybraného produktu. Jako vhodný produkt byl vybrán sýr Madeland. V rámci životního cyklu Madelandu bylo detailněji rozebráno marketingové rozhodování ve čtyřech základních politikách marketingového mixu a byly shledány strategie, které mohla MADETA v průběhu jednotlivých fází životního cyklu Madelandu využívat. Pro potvrzení výsledku z analýzy životního cyklu produktu byla zkonstruována BCG matice. V závěru diplomové práce jsou zformulována doporučení, která by mohla přispět k zvýšení objemu prodejů Madelandu a tedy ovlivnit i jeho životní cyklus.
Management spolehlivosti
Brlica, Pavel ; Hammer, Miloš (oponent) ; Řezníčková, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem managementu spolehlivosti. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti spolehlivosti, je popsán vztah spolehlivosti vzhledem ke kvalitě a detailně rozebrán systém managementu spolehlivosti. V praktické části je uveden výpočet vybraných ukazatelů spolehlivosti a sestrojena vanová křivka reálného stroje.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží
Šulc, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží" je na základě teoretických východisek navrhnout systém, který generuje marketingový plán ze zadaných vstupních údajů. Důležitým požadavkem na tento systém je, respektovat zaměření firmy, která podniká v oboru informačního zboží. Práce obsahuje detailní návrh prototypu systému, u kterého je kladen důraz na uživatelskou přívětivost a komplexnost vzhledem k šíři analyzované problematiky. Návrh dále obsahuje možnosti a omezení, které z daného řešení vyplývají. Navržený prototyp je úspěšně implementován. Práce dále zahrnuje demonstraci všech implementovaných funkcí a popis možností vylepšení, které vedou k jeho využití i v jiných oblastech podnikání, než je trh informačního zboží.
Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu staveb
Sychrová, Lucie ; Simová, Josefína (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Zúbková, Mária (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce s názvem "Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby" se zabývá možností zefektivnění marketingové činnosti v rámci přípravy stavby. Hlavním cílem práce je, na základě analýzy současného stavu využití marketingových činností z pohledu dodavatele stavby a uživatele stavby, navrhnout metodiku tvorby ukazatele vhodného pro posouzení efektivnosti marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby. V teoretické části práce je vypracován přehled o současném stavu poznání v oblastech týkajících se efektivnosti, marketingu, životního cyklu produktu a stavebnictví. V rámci praktické části práce je zjišťováno, jaké marketingové činnosti a kritéria efektivnosti jsou využívány v přípravné fázi životního cyklu stavby. Dále jsou shrnuty poznatky o vztahu k využívání jednotlivých prvků marketingových činností a kritérií efektivnosti z pohledu dodavatele stavby a uživatele stavby. Následně je zhodnocena dosahovaná finanční efektivnost stavebních podniků a posuzována její vazba na vztah k marketingovým činnostem. Pro komplexní zhodnocení jsou využity též výsledky analýzy vybraných finančních ukazatelů. Na základě získaných poznatků je navržen metodický ukazatel pro posuzování efektivnosti marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby. V závěru práce jsou zhodnoceny a posouzeny bariéry a příležitosti pro aplikaci metodiky tvorby a využití ukazatele v praxi.
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
KASKOUNOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkrétního produktu z hlediska marketingu ve vybrané firmě. Dílčím cílem je zjistit postavení produktu jako marketingového nástroje v marketingové politice firmy. Cílem je charakterizovat a analyzovat vybraný produkt společnosti na základě životního cyklu produktu, kdy bude zřejmé, jakým způsobem společnost pečuje o zákazníky a jak uspokojuje jejich potřeby v jednotlivých fázích životního cyklu produktu. Firma, na které je práce zpracována, se jmenuje LAMIVEX s. r. o., podnikající v oblasti sériové i zakázkové výroby nábytku z lamina. Společnost sídlí ve Strakonicích a pyšní se dlouholetou tradicí. V aplikační části je představena vybraná společnost LAMIVEX s. r. o., kdy je zmíněna historie firmy, předmět podnikání, zákazníci, konkurence, realizované zakázky atd. Z marketingového portfolia je vybrán konkrétní produkt (Skříň LA 02), který je analyzován na základě životního cyklu produktu. Analýza ukazuje, jakým způsobem společnost stanovuje cenu, jakým způsobem přepravuje produkt k zákazníkovi a jaké formy propagace produktu používá.
Porovnání životního cyklu (LCA) vratných a nevratných obalů: Vypracování vývojových diagramů životních cyklů: -skleněné lahve, -plastové (PET) lahve se zahrnutím všech procesních materiálových toků na území ČR v rozsahu těžební firmy - spotřebitel
Výzkumný ústav vodohospodářský T.G. Masaryka, Praha ; Tomšíková, Gabriela
Výroba nápojů. Producenti minerálních vod. Producenti nealkoholických nápojů. Obaly. Výroba skleněných obalů na nealkoholické nápoje a minerální vody v ČR. Výroba PET obalů na nealko nápoje a minerální vody v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.